Strona główna » Studia
Seminaria magisterskie

Wybierz tryb studiów

Kierunki studiów
Tryb studiów
seminarium magisterskie
Kierunek:
Zarządzanie
Specjalność:
Marketing
Prowadzący:
dr inż. Sylwia Badowska
Zakres programowy:

zachowania konsumenckie, strategie marketingowe, zarządzanie marketingowe, psychologia konsumencka

seminarium magisterskie
Kierunek:
Zarządzanie
Specjalność:
Marketing
Prowadzący:
prof. uczelni, dr hab. Robert Bęben
Zakres programowy:

Marketing instutucji finansowych, strategie segmentacji rynku, marketing jednostek ochrony zdrowia

seminarium magisterskie
Kierunek:
Zarządzanie
Specjalność:
Marketing
Prowadzący:
dr Tomasz Dryl
Zakres programowy:

Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia nowoczesnych form komunikacji, mediów społecznościowych, relacji z klientami, analiz marketingowych na rynkach konsumpcyjnych.

seminarium magisterskie
Kierunek:
Zarządzanie
Specjalność:
Marketing
Prowadzący:
dr Wioleta Dryl
Zakres programowy:

Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia reklamy, audytu marketingowego, marketingu mix, zarządzania marketingowego i komunikacji marketingowej.

seminarium magisterskie
Kierunek:
Zarządzanie
Specjalność:
Marketing
Prowadzący:
prof. uczelni, dr hab. Anna Dziadkiewicz
Zakres programowy:

Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia dotyczące szeroko rozumianego zarządzania przedsiębiorstwami sektora MŚP, w tym design management, projektowanie doświadczeń klienta (Cx Design i Customer Experience Management), obsługa klienta oraz tworzenie modeli biznesowych np. na podstawie Business Model Canvas. Zapraszam także osoby zainteresowane zarządzaniem przedsiębiorstwami turystycznymi (hotele, restauracje i spa) oraz placówkami leczniczymi, a także osoby, którym nieobce są trendy rynkowe m.in gospodarka o obiegu zamkniętym (GOZ), turystyka wellbeing i szereg innych. 

seminarium magisterskie
Kierunek:
Zarządzanie
Specjalność:
Marketing
Prowadzący:
dr Sylwia Kuczamer-Kłopotowska
Zakres programowy:

Tematyka seminarium obejmuje zagadnienia badań marketingwych, zarządzania marketingowego i komunikacji marketingowej.